Απόδοση φόρου τιμής για τα θύματα των Τεμπών

Την πρώτη βδομάδα του Μαρτίου, τα παιδιά του Σχολείου κράτησαν ένα λεπτό σιγής για τα θύματα των Τεμπών και στη συνέχεια δημιούργησαν με τα σακίδια τους , στην αυλή του σχολείου, αυτό που θα ήθελαν να μεταφέρουν με λέξεις